طراحی داخلی بوتیک لباس

وقتی که برای خریدن لباسی به بازار و پاساژهای مختلف می رویم و از کنار مغازه های لباس و فروشگاه های متنوع عبور می کنیم، آنچه که قبل از  لباس ها چشم ما را می گیرد، ویترین بوتیک ها میباشد. گاهی اوقات نحوه چیدمان و طراحی دکور ویترین ها آنقدر زیبا و جذاب است که حتی یک لباسی که زیاد جذاب نیست هم در چشم ما بسیار با شکوه جلوه میکند. در واقع هدف اصلی طراحان داخلی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس این است که ویترین های مغازه ها را جوری تزیین کنند که مشتریان در نگاه اول جذب چیدمان و لباس ها شوند تا در نهایت وارد مغازه شده و جنسی را خریداری کنند. برای نحوه دکور ویترین سبک های متفاوتی وجود دارد مثلا یکی با ویترین خالی میتواند کنجکاوی مشتری را برانگیزد و یکی دیگر با گذاشتن زیباترین کالاهای خود در ویترین مغازه، مشتریان بسیاری را جذب می کنند. در ادامه مقاله میخواهیم در مورد سبک های مختلف چینش صحبت کنیم.

سبک های مختلف طراحی داخلی بوتیک لباس

مانکن ها عناصری هستند که تاثیر بسیاری در فروش لباس دارند. اگر شما مانکن های خود را هوشمندانه انتخاب کنید میتوانید به راحتی مشتریان را جذب کرده و آن ها را ترغیب کنید تا وارد مغازه شوند. اما همیشه استفاده از این مانکن ها نباید در ویترین باشد. امروزه بسیاری از فروشندگان لباس ایده های خلاقانه ای را انجام دادند و با استفاده از همان مانکن ها محیطی پویا و جذاب را برای مشتریان فراهم کردند.

سبکی که به تازگی بسیار در میان مغازه داران باب شده، رویکرد مینیمالیستی در طراحی های داخلی میباشد. گاهی اوقات نیازی نیست تا هرآنچه که در چنته دارید را رو کنید. شاید گاهی اوقات حضور یک مدل و تعداد کمی از بهترین کالاهای فروشگاه شما در ویترین مغازه میتوند برای مخاطبان جذاب تر باشد تا اینکه انبوهی از لباس های مختلف و رنگارنگ را جلوی مشتری قرار دهید. در طراحی های مینیمال در ویترین مغازه وسایلی تزیینی و کوچک میتواند در چشم مشتری تاثیری چند برابر داشته باشد. حتی گاهی نورپردازی های خلاقانه بر روی کالایی خاص و یا تمامی لباس ها میتواند برای مشتریان جذاب باشد. به طور کلی در خانه ها نیز میتوان سبک های متفاوتی را پیاده کرد. در مقاله شناخت انواع سبک دکوراسیون داخلیدر مورد سبک های مختلف صحبت کرده ایم.


دکوراسیون داخلی
بوتیک ها فقط به ویترین های آن ختم نمی شود. اگر بوتیک دارید که کوچک است و فضایی برای ایجاد ویترین ندارید، میتوانید داخل مغازه را تبدیل به ویترین کنید. طراحان داخلی که معماری داخلی را با روش های مدرن انجام میدهند معتقدند که یکی از بهترین قسمت های یک فروشگاه که می تواند فرصت های زیادی را برای اجرای ایده های خلاقانه و جذاب در اختیار شما قرار دهد، قفسه هایی برای لباس هستند. شما حتی میتوانید با گذاشتن قفسه های لباس به شکلی جذاب و خلاق، برای مشتریان تنوع به وجود آورید.