دکوراسیون غرفه و غرفه سازی

در مقاله های قبلی در رابطه با دو مبحث مهم  “طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس” و “دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی” آشنا کردیم. پس لازم دانستیم تا در مقاله ای دیگر درمورد اصول دکوراسیون غرفه و غرفه سازی را نیز آموزش بدهیم. نمایشگاه های بسیاری در ایران برگزار میشود که بازدید کننده ی بسیاری نیز دارد. اگر شما دارای محصول و یا خدماتی هستید که میخواهید از طریق نمایشگاه ها به مردم معرفی کنید، بهتر است تا دکوراسیون داخلی غرفه خود را به گونه ای طراحی کنید که موجب جذب بازدید کننده شود. پس طراحی دکوراسیون غرفه های نمایشگاهی و نحوه چیدن وسایل در غرفه یکی از مهم ترین مسائل در زمینه طراحی داخلی میبشد.

نکات کلیدی دکوراسیون غرفه و غرفه سازی

۱٫ اولین و مهم ترین نکته ای که همواره بسیاری از طراحان داخلی حرفه ای و خلاق در بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تاکید می کنند که اگر بتوانید از رنگ های متناسب با کار و لوگوی خودتان در رنگ آمیزی استفاده کنید، میتوانید با همین بازی رنگ ها مشتریان را به طرف غرفه خود بیاورید.

طراحان داخلی برای دکوراسیون داخلی غرفه ها بیشتر روی مسئله رنگ لوگو بحث میکنند. چرا که اگر از رنگ لوگو در طراحیشان استفاده کنند موجب میشود تا این محصولات و خدمات از طریق رنگ در ذهن مخاطبان بماند. برای اینکه رنگ ها یکنواخت و ثابت نباشد و موجب کسالت در محیط نشود میتوانیم از رنگ های دیگر در جزییات غرفه استفاده کنیم.

به طور مثال، سعی کنید حتما از رنگ های گرمی مانند قرمز و یا نارنجی به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید. ولی سعی کنید زیاد در کلیات غرفه این رنگ دیده نشود. برای ایجاد تناسب و تعادل در رنگ ها در کنار رنگ های گرم، سعی کنید از رنگ های خنثی هم استفاده کنید مثل خاکستری و یا سفید. این رنگ های خنثی میتواند چشم مخاطب را زود به سمت غرفه شما ببرد.